Po - Pia | 9:30 - 16:30
Po - Pia | 9:00 - 17:00
Odpoveď tak rýchlo, ako je to možné!
MENU
Ponúkame kvalitnú potlač textilu rôzneho druhu!
Potláčame tričká, mikiny, nohavice, body(veľké aj najmenšie), čiapky, šály, zástery, uteráky, vankúše a mnoho ďalšieho.
Taktiež potláčame aj rôzne iné materiály ako sú zápisníky, drevo a rôzne ďalšie materiály!
Pre firmy zaoberajúce sa potlačou textilu a iných materiálov ponúkame výrobu transférov už aj od najmenších množstiev pri nízkych nákladoch!
Pokiaľ máte záujem alebo sa chcete informovať neváhajte nás kontaktovať.
DTF je skratka pre Direct Transfer Film, ktorú môžeme preložiť do slovenčiny ako priamu tlač na film. Je to nová technológia, ktorá umožňuje tlačiť vzory na špeciálny transférový film. Pomocou tejto technológie vytvoríme digitálny prenos , ktorý po vytlačení môžeme naniesť na bavlnu, polyester, kožu, nylon, rôzne farebné tričká a akýkoľvek materiál, ktorý je vhodný na lisovanie v termolise.
Technológia DTF využíva špeciálny atrament navrhnutý pre potlač textílií. Vzniknutá potlač je veľmi kvalitná a aj napriek naťahovaniu potlačenej plochy ostáva nepoškodená. Taktiež je odolná voči praniu.
DTF tlače určené k potlači tričiek, mikín a vlastne akéhokoľvek textilu a iných materiálov. Jedná sa o novú technológiu potlače ktorú na SK má veľmi málo ľudí! Tlačí aj bielou farbou čiže je možné potlačiť akýkoľvek aj farebný textil. Tlač je úplne jednoduchá, lacná
a dovolím si povedať že najkvalitnejšia forma digitálnej potlače textilu na trhu a bez problémov ktorými trpí napr. DTG tlačenie.
Hlavným rozdielom oproti klasickej potlači DTG tlačiarňou je to že farba sa tlačí na špeciálnu fóliu a zapeká sa so špeciálnym práškovým lepidlom čím je omnoho pevnejšia a elastickejšia ako samotná farba pri DTG. Následne sa pripravený dizajn natavuje termolisom.
Ďalšími plus proti podobnému DTG sú napr.:
Ako pripraviť dáta a časté chyby
Dáta zašlite vo formáte:
– vektorová grafika vo formáte PDF
– pokiaľ sa jedná o bitmapovú(raster) grafiku/alebo grafika bitmapovú grafiku obsahuje vo formáte PNG s nastavením 600DPI
Priehľadné pozadie: priehľadné pozadie, teda miesto kde sa netlačí žiadna farba. Žiadna farba sa netlačí na miesta kde vo vami zaslanej grafike nie je žiadna farba, aj prechod farby cez priehľadnosť (aj len 1%) má za následok že je na dané miesto vytlačená biela podkladová farba. Teda je nutné si správne pri bitmapovej grafike správne pripraviť dáta, bitmapové programy radi robia orezanie s niekoľkými krajnými pixelmy priehľadnými aby okraj nebol moc ostrý, nedá sa tomu úplne predísť ale dá sa to minimalizovať vypnutím anti-aliasingu a nastavením práve vyššieho DPI (aspoň 600). Pokiaľ niekde necháte bielu farbu, bude vytlačená ako biela farba. Teda obrázky s bielym pozadím budú vytlačené s bielym pozadím, preto sa nepoužíva jpg a pod, nie je možné na ňom mať transparentné pozadie. Taktiež v drvivej väčšine nám chodia zle exportované PDF súbory s bitmapovými prvkami ktoré majú pozadie nejakej farby, preto prosím zasielajte PNG s 600DPI+ pokiaľ má grafika bitmapový prvok.
Minimálna hrúbka liniek: minimálna hrúbka čiary/linky aby sme vedeli garantovať že bude všetko v poriadku je 1mm. Väčšinou sa bez problémov podarí vytlačiť, a zasypať lepidlom aj linka s min. hrúbkou 0,85mm, ale nie je to pravidlom a môže s tým byť problém hlavne potom pri lisovaní. Menší problém pri takto malej hrúbke majú čisto biele grafiky, tam nie je nutné uberať bielu z okrajov grafiky teda je tam dostatok farby a plochy pre lepidlo a uchytenie. Pokiaľ je linka/čiara/… menšia ako je vyššie uvedené nič negarantuje a je vysoká pravdepodobnosť že na danom mieste nebude biela podkladová farba ani vytlačená a teda sa neuchytí lepidlo a pri nalisovaní sa grafika neprenesie-neuchytí na materiály.
Uberanie bielej farby od okrajov: Pri tlači s podkladovou bielou farbou je vždy nutné zmenšiť plochu bielej farby smerom od krajov grafiky dnu, inak z dôvodu veľkého množstva nánosu bielej farby a malej tolerancie pre vybočenie uloženia farby bude vychádzať za okraje grafiky a bude vytvárať biele orámovanie. !->Nie každé vybáčanie bielej farby z grafiky je chyba tlače, v drvivej väčšine je problém v grafike kedy sa na prvý pohľad zdá že okraj je ostrý ale nie je tomu tak a okolo grafiky je niekoľko pixelov ktoré majú veľmi nízku priehľadnosť, hoc aj 1% a keďže biely sa tlačí pod každý farebný pixel (aj s 1% priehľadnosťou) vyzerá to že biela farby vystupuje spod grafiky aj keď tam v podstate grafika je a všetko je správne vytlačené. Biela farba sa neuberá od okrajov len v prípade tlače čisto bielej grafiky celého hárku.
Farebný priestor: RGB(nie CMYK), ideálne Adobe RGB
Maximálna potlačiteľná plocha: je 320 X cca 495mm
Vyradenie dát a kalkulácia plochy: V kalkulácií nižšie môžete zadať veľkosť grafiky a množstvo, v danom prípade sa automaticky rozráta koľko je nutného média pre tlač v optimálnom natočení grafiky. Prípadne si môžete samy vyradiť na hárok grafiku (odporúčame medzery 8mm+ medzi grafikou) a vložiť rozmery hárku. Pamätajte že maximálne rozmery sú štandardne 290x495mm. Tlačíme z rolky, s čím rata aj výpočet preto nie je nutné robiť čo najväčšie hárky a tlačový hárok môže mať aj 25cm ak je to optimálne.
Na obrázku je vidieť čo robí anti-aliasing a aká je zmena pokiaľ je vypnutý. V prípade vytvárania grafiky s anti-aliasingom sa vytvárajú aj priehľadné pixely a môže sa pod nimi objaviť biela farba a následne vytvárať biele orámovanie ktoré je nežiadúce.
Pre dobrú ukážku bola farba pozadia zmenená, Červená farba predstavuje plochu kde nie je žiadny pixel s farbou a teda sa na dané miesto nebude tlačiť žiadna farba. Zelená farba predstavuje miesto kde bude vystupovať/prerážať biela farba, teda sa nad zelenou nachádzajú priehľadné pixely.
V tomto prípade sa jedná o kombináciu rôznych chýb v grafike. Prvou je nízke DPI ktoré bolo menej ako 300 aj keď má byť aspoň 600, ďalej bola grafika kreslená štetcom so zapnutým anti-aliasingom a teda sa vytvárali priehľadné pixely na kraji, taktiež štetec nemal asi 100% ostrosť-tvrdosť a teda sám o sebe generoval určitú priehľadnosť ku krajom čím sa vytvorili vo vnútorných "záhyboch" veľké plochy s priehľadnými pixelmy. Všetko toto by nebol problém keby to bolo správne bez anti-aliasingu orezané a vyčistené.
Takýto test si viete urobiť aj samy v Photoshope, stačí na miesto kde nie je žiadny farebný pixel kliknúť s nástrojom Magic Want Tool a toleranciou 0, následne označenú plochu vyplnte napr. červenou farbou. Odznačte a na spodok pridajte vrstvu ktorá bude mať plnú napr. zelenú plochu, dostanete rovnaký výsledok ako na obrázku.
Na danom obrázku je kombinácia 3 chýb .
1. je použitie anti-aliasingu a teda sa v grafike nachádzajú priehľadné pixely.
2. Grafika má nízke DPI (pod 300 aj keď má byť 600+)
3. Výška linky je 0,6mm a tvorí ju 6px. V danom prípade by mal maximálne 1 pixel pokrytie bielou farbou a teda je nemožné aby sa pre niesol na materiál a držal na ňom.
V tomto prípade sa jedná o vektorovú grafiku, tu nie je vidieť rozpixelovanie, teda to vyzerá v poriadku, ale keď sa zmeria šírka zistíte že je to 0,2mm, čo by pri predchádzajúcom nastavení dokumentu predstavovalo 2px a s anti-aliasingom a nízkym DPI by oba mali nejakú priehľadnosť. Tu je úplne isté že či už farebná tlač alebo čisto biela, je bez šance aby sa na linke uchytilo dosť lepidla a následne sa udržalo na potláčanom materiály. O výdrži pri praní a mechanickom odere nehovoriac....
Objednanie DTF transférov
Výroba na mieru
© 2024 FatraMedia